بچه ها دیس یادتون نره....#نه_به_ویرانما
@amir_824 August 2023Replying toویراستی یه فلسفه داره؛مینی وبلاگ! گند نزنید توش؛ #فیلماستی#نه_به_ویرانما
@MahdiAbbasi1381138124 August 2023Replying toویرانما برای یک میکروبلاگ (حداقل به این شکل) مناسب نیست.ویراستی رو به سمت اینستاگرام شدن خواهد بُرد...🤦🏻♂️
@Jadidi807724 August 2023Replying toبگذارید ویراستی همون شبکه تعاملی متن محوری که بودبمونهریختن اینستاگرام تو ویراستی امتیاز نیست تا الان ایده های فوق العاده ای داشتیدکه اینجا رواز توئیتربهتر و دوست داشتنی ترکرده بوداما الان نگرانم پس فردا استوری وتماس صوتی تصویری و سوپرگروه هم اضافه کنیدمن مخالف ویرانماهستم@Anjidani#نه_به_ویرانما
@helmabanoyam24 August 2023Replying toچه حکمتیه ابدیت رو رد میکنم اما خودبخود بعد چندبار پیشنهاد برام ابدیت میکنی🤔
@narewaL24 August 2023Replying toاین بازیا چیه شما هم دارین مثل روبیکا میکنین؟قرار نیست شبیه اینستاگرام باشه متن محور بمونه خیلی خوبه بعد بجای درست کردن دایرکت و نمیدونم ارسال تصاویر در دایرکت ویرانما اضافه میکنین؟🤡😐😂😂😂لطفا لایک کنین برسه به دست انجیدنی
@kechi_hala24 August 2023Replying toReplying to andمن میگم نه به ویرانما چون:تعریف ویراستی از خودش متن محور بودنه و نباید خودشو به سمت مدیا ببره@Anjidani #چالش | #توبگو#نه_به_ویرانما
@smmbeheshti24 August 2023Replying toنمیدونم بر اساس چه الگویی پیش میرید، اگر نگاهتون به نمونه های موفق خارجی است، متا هم نیومد threads رو داخل instagram راه بندازه و یک فضای کاملا جداگانه براش ایجاد کرد.از این به بعد اگر کسی پرسید ریختن قیمه تو ماست یعنی چی، میگیم یعنی ویرانما در ویراستی.