جنگ وارد فازی شده که توش خیلی آسیبپذیر و ضعیفیم: جنگ اقتصادی و معیشتی! دلیلِ این ضعف هم بیشتر بخاطر دشمن ندانستنِ عاملینِ این جنگه! آشفتگی بازار و اقتصاد آزاد و رها، اونم توی شرایط جنگی، یعنی انکار وجود دشمنی که بهت حمله کرده!

@yazdanparast_689 اردیبهشت 1405جنگ وارد فازی شده که توش خیلی آسیبپذیر و ضعیفیم: جنگ اقتصادی و معیشتی! دلیلِ این ضعف هم بیشتر بخاطر دشمن ندانستنِ عاملینِ این جنگه! آشفتگی بازار و اقتصاد آزاد و رها، اونم توی شرایط جنگی، یعنی انکار وجود دشمنی که بهت حمله کرده!
@yazdanparast_688 اردیبهشت 1405شما فقط وحدت کنید. هرکی حرفهای رهبری رو مسخره کرد بازم باهاش وحدت کنید. هرکی گفت خطوط قرمز رهبری چندان هم مهم نیست با اونم وحدت کنید. واسه اینکه کمتر اذیت بشید هم میتونید خودتون رو بزنید به خری و بگید انشاالله همه چی با رهبری هماهنگه. وحدت کن هموطن!
@yazdanparast_687 اردیبهشت 1405این که بشنوه برخی مسئولین خلاف مِیل رهبری عمل کردند، اصلا واسهش مهم نیست! انگار رگ غیرتش فقط با "کودتا" یا "تحمیل به ولی فقیه" باد میکنه! و به محض رد شدنِ گمانهی "تحمیل" یا گزارهی "کودتا"، انگار خیالش بابت همهچی راحت میشه! و بعد همین آدم، واسه مردمی که تمایل رهبرشون رو دارند مطالبه ۱/۲
@yazdanparast_686 اردیبهشت 1405[اصن چه معنی داره یه مشت خوارجِ تندرو میگن باید پشتیبان ولیفقیه باشیم! باید پشتیبان "فلانی" باشند.]!
@yazdanparast_686 اردیبهشت 1405
@yazdanparast_686 اردیبهشت 1405احتمالا اگر زمان عثمان میبودند، همه با عثمان وفاق میکردند! لابد میگفتند ابوذر غفاری تندرو و وحدتشکنه که داره به عثمان انتقاد میکنه! لابد میگفتند ابوذر باید مثل علی(ع) ساکت باشه و نباید از علی(ع) جلو بزنه! لابد میگفتند عثمان با علی(ع) هماهنگه وگرنه علی(ع) سکوت نمیکرد!...
@yazdanparast_685 اردیبهشت 1405اگر عقل داشتید میفهمیدید رهبری که مذاکره رو عاقلانه و شرافتمندانه نمیدونه، تمایلی به مذاکره نداره. و اگر فرداش مذاکرهای شده، حتما علیرغم میلِش اجازهش رو داده.و اگر غیرت داشتید، یقهی اون وادادهای که از رهبری درخواستی خلاف میلش کرده رو میگرفتید، نه یقهی مردم مبعوث شده رو!
@yazdanparast_685 اردیبهشت 1405فرستادن ۳۰هزار "حاجی" به عربستان توی این شرایط یعنی تقدیم ۳۰ هزار اسیر به دشمنی که باهاش در حال جنگی!
@yazdanparast_684 اردیبهشت 1405توییت جلیل محبی از نزدیکان قالیباف.(ظاهرا لحافشون رو یه نفر زده بالا زیر لحاف مشخص شده! بترسید از روزی که باطنتون رو مردم بفهمند...)
@yazdanparast_683 اردیبهشت 1405آدم رو یاد وقاحتِ خوارج بعد از رودست خوردن توسط معاویه میندازند! خودشون با زدنِ برچسب "تندرو" به منتقدین، گزک دادند دست ترامپ؛ بعد الان که گندش بالا اومده و دشمن داره از ادبیات لجنی که خودشون درستش کردند، سواستفاده میکنه، میگن قربانیِ ماجرا هم باید توبه کنه!!!
@yazdanparast_681 اردیبهشت 1405مذاکره به هیچ وجه شکل دیگری از جنگ نیست و جای اون رو نمیگیره. شما کدوم ساختمون رو دیدید که با وراجی کردنِ الکی ساخته شده باشه!؟
@yazdanparast_6831 فروردین 1405[آنان] كسانى هستند كه خدا لعنتشان كرده، و بر آنان خشم گرفته، و برخى از آنان را به صورت بوزينه و خوك درآورده، و طاغوت را پرستيدند؛ اينانند كه جايگاه و منزلتشان بدتر و از راه راست گمراه ترند./مائده.آیه۶۰
@yazdanparast_6831 فروردین 1405
@yazdanparast_6830 فروردین 1405قالیباف: حتما بهتر بود زودتر با مردم عزیز صحبت کنم اما متاسفانه مشغله ها و فشارکاری این فرصت را نداد.
@yazdanparast_6829 فروردین 1405
@yazdanparast_6829 فروردین 1405پس کارکرد این لشگر ۸۶ نفره که همراه مذاکرهکنندگان رفتند چیه؟ ما که تمام اخبار رو داریم از ترامپ و منبع آگاه و... میشنویم!
@yazdanparast_6829 فروردین 1405دیپلماسی یکی از مراحل جنگ هست و همسو با میدان هست و کوفت.