از متن تفاهم، کاپیتولاسیون، بدتر از قراردادهای قاجاری و یا تعبیر مستعمره آمریکا شدن دَر نمی آید. نسبت های ناروایی بود. کسی که میخواست جمهوری اسلامی را ساقط کند، حال مشغول پاسخ به افکار عمومی است که چرا باید پولهای مسدود شده ایران آزاد شود!!!![اگر بشود]اما آنچه اهمیت نهایی دارد "نقد شدن" نسیه های …Show more
Replying toآقای زابدر دقت کنیدنوشته علی الاصولروی یک اصل، نه بدعت در سیاست های کشوریعنی برای امام قبلی هم رخ داده
Replying toنکته جالب تر اینکه به مردم نفرمودن پیدا را خیابان ترک کنید،یعنی هنوز حکم در میدان بودن مردم باقی است برخی از آقایان تلاش نکنند که مردم خیابان رو ترک کنند.
Replying to
Replying toسوال : کانال های وفاقی چرا پیام رهبر رو نمیزارن ؟ مگه هماهنگ نبودن ؟
Replying toاین اسمش اختلاف در صفوف نیست آقای زادبر @zadbarبیشترین تیغ تیز انتقاد شما خواص نصیب مردم مبعوث شده ،شد! این فریاد برای شنیدنی هست که ملت بیش از صد شبه دارن از دیپلماسی درخواست میکنند ولی صداشون شنیده نمیشهما از حقوق حقه خود دست نخواهیم کشیداین وسط خون هستخون رهبر ماخون شهدای بایکوت شدهShow this thread
Replying to"آن یک نفر مخالف" در شعام واقعا هم یک نفر نیستند، هم نظر با #امام_امت هستند. #وفاق_واقعی با #امام_امت است..
Replying toذکر تعهد و مسئولیت پزشکیان در پیام امام خامنه ای روحی فداه یعنی اگر آمریکا و اسرائیل دوباره حمله کردند ،برگه ی استعفات را همان روز تحویل بده تا برات امضاء کنم.
Replying toاذن در شی، اذن در لوازم آن استپس همه اکنون باید به شعام کمک کنیم
Replying to