مقام معظم رهبری: بعضی از آمارهایی که ایشان دادند، خب انسان را به فکر فرو میبرد. فرض کنید آمار مصرف بنزین با آن رقمی که ایشان گفتند. رقم شاید بشود گفت دو برابر آن چیزی است که باید در کشور مصرف بشود. خب این را باید حل کرد. این قابل حل است. (ادامه ...)
یک وقتی در کشور مصرف روزانه‌ی بنزین مثلاً به هشتاد میلیون و هفتاد و پنج میلیون و اینها هم رسیده، کمتر هم رسیده. ما حالا صد و شصت و خرده‌ای ایشان ذکر کردند. این را خب باید دنبال بشود، باید پیگیری بشود.این جملات رهبری حتما دستاویز گرانسازی بنزین خواهد شد...اما ماجرا چیست؟
گزارش پوچ و مهمل یعنی گزارشی که امروز به آقا دادند!160 میلیون لیتر در روز مربوط به پیک عید نوروز است!مصرف ما همان حدود 75 میلیون لیتر در روز استبقیه اش هم قاچاق است و ربطی به مصرف مردم ندارد!طبق ادعای مسئولین تا 30 میلیون لیتر قاچاق سوخت داریم!
اینها برای گران کردن بنزین به هر کاری دست میزنند!دروغ گفتن به رهبری که جای خود دارد!
15:52 - 15 April 2025



1 Reply

Profile picture of ‌سید حسینی‌
@S_Yahya16 April 2025
Replying to
سلام. حضرت آقا خودشان اشراف دارند و گول حرف کسی رو نمی خورن! مصرف بنزین در حالت عادی 120 است. قاچاق هم از قبل بوده و حالا هم هست. اسراف داریم همه رو به قاچاق وصل نکنید!