اما به هر تقدیر باید تحمل کرد سربار بودن را !
iriPinned post
: )))))))))
@ALSADI_ALSAMT10 June 2026بی لول و چیپ ؟ آدمی که کتاب نمیخونهبی لِول و چیپ؟ آدمی که فحش میده.
@ALSADI_ALSAMT26 May 2026من همینطوریش از خودم بدم میاد ، دیگه لازم نیست توام ابراز تنفر کنی 🤷🏻♀️
@ALSADI_ALSAMT25 May 2026همه باهم : پیکاک خیِّر...Replying to andامروز ۳ تا حمایتی زدم میر حسین جان فردا منشن بزار اوکیش میکنم البته برای فردا هم سه تا رو جا گرفتن ولی باز یاد آوری کن اوکیش میکنم
@ALSADI_ALSAMT24 May 2026وای حق حق حققق.......
@ALSADI_ALSAMT24 May 2026ساقی به نور باده برافروز جام مامطرب بگو که کار جهان شد به کام ما!
@ALSADI_ALSAMT23 May 2026کاش میشد داستان شهرزاد رو فراموش کنم و با بی خبری کامل دوباره سریال شهرزاد ببینم !
@ALSADI_ALSAMT23 May 2026من عکاسم چشماتو تبدیل به عکس میکنم و هزاران بار میبینم ،من شاعرمچشماتو تبدیل به غزل میکنم.
@ALSADI_ALSAMT22 May 2026من ناراحت شدم ، توام عین خیالت نبود ، من که یادم میمونه ، تو میخوای یادت بمونه نمیخوای نمونه ، تا ابد تو دلم میمونه که من ناراحت بودم و تو محل ندادی و تو محل ندادی و تو محل ندادی !