چرا نمرهی ۱۰۰ برای #ملت_ایران؟به دلیل #۱۰۰_شب حضور خستگیناپذیر در خیابان۱۰۰ شب حمایت از نیروهای مسلح و اعلام انزجار از آمریکا و رژیم صهیونی۱۰۰ شب ممانعت از عرضاندام معاندان و تجزیهطلبان ۱۰۰ شب خونخواهی امام، فرماندهان، مسئولان و مردم شهید و #بیعت با ولی فقیه۱۰۰ شب حماسه و نمایش انسجام و همب…Show more
