24 July 2025
#رهبر_انقلاب: «از اوّل انقلاب، یک گروهی سعی می‌کردند گرایش به ملّیّت را و نام #ایران را و بزرگداشت ایران را در مقابل گرایش اسلامی و انقلابی قرار بدهند و تفکیک کنند بین مسئله‌ی ملّیّت و مسئله‌ی اسلامیّت.»قابل توجه آقای مهدی #جمشیدی ‎@Mehdi_jamshidi (کارشناس صداوسیما) و حاج آقای #وفسی ‎@bayyenat110
1 MB
#رهبری: «ملی‌گرایی و دین، دو مولفه‌ی قدرت کشور هستند.»#امام_علی (ع): «وطن دوستی، نشانه‌ی ایمان است.»#وفسی (آخوند پایدارچی): «خاک [#ایران] مقدس نیست؛ سرود ملی، مطرب بازی است؛ پرچم، یک تکه پارچه است و مقدس نیست؛ ملیت، خلاف اسلام است؛ آن ور مرز و سیم خاردار، با آن ور مرز و سیم خاردار فرقی نمی‌کند.»
5 MB
Profile picture of ‌امیر فلاحت‌
@AM_fala24 July 2025
Profile picture of ‌بیّنات‌
بیّنات

@bayyenat110  •  11 May 2025

🔥 قیامِ اولیاء الهی در نظر #ملت_پرستان برخلاف عقل و شرع است.❤️ حضرت روح‌الله کبیر -ره-: سلام بر مسلمانان صدر اسلام که با اندک تدارکات جنگی به سلاطین جور روم و 🇮🇷ایران🇮🇷 تاختند و از کمی یاران به خود ترس راه ندادند.☀️ و درود بی‌پایان بر علی بن ابی طالب که با دژخیمانِ به صورت مسلمان و

Show this thread

Profile picture of ‌امیر فلاحت‌
@AM_fala24 July 2025
Profile picture of ‌بیّنات‌
بیّنات

@bayyenat110  •  26 May 2025

⚔️🌪️ این‌هایی که با اسم ملیت و ملی‌گرایی بین مسلمین تفرقه می‌اندازند، اینها لشکرهای شیطان هستند... ❤️ حضرت امام -ره-:🌍🕌 از نقشه‌های بزرگ آنها [قدرت‌های بزرگ]، مسأله ملت‌گرائی است. اسلام آمده است تا تمام ملل دنیا را، عرب را، عجم را، ترک را، فارس را همه را با هم متحد کند، و یک امت بزرگ به نام

Show this thread

فرمایش خود #امام‌خامنه‌ای رو از زبان خودشون ملاحظه کنیدhttps://virasty.com/bayyenat110/1751592632935748095
Profile picture of ‌بیّنات‌
بیّنات

@bayyenat110  •  4 July 2025

مسجدی که بر اساس تقوا و برای رضای الهی بنا شود، مقدس است؛ اما چنانچه با اهدافی مغایر با اراده خداوند متعال ساخته شود، در زمره مساجد ضرار قرار می‌گیرد و باید تخریب گردد.جمهوری اسلامی ایران نیز به این دلیل که تحت زعامت ولی فقیه قرار دارد، به‌مثابه سنگری مستحکم برای اسلام خواهد بود.
1 MB

Show this thread

20:29 - 24 July 2025

82 Views


1 Reply

Profile picture of ‌امیر فلاحت‌
@AM_fala24 July 2025
ملاک اسلام هستشاما واقعا جای سوال هستش، وقتی اطلاعات اسلامی ندارید، چطور انقدر بی‌محابا افاضات میکنید.اسلام رو اولا یاد بگیرید تا حداقل فرمایش رهبری رو متوجه بشوید