مسئول دولتی:تلگرام بهدلیل جنگ، رفع فیلترش عقب افتاد و در حال پیگیری است.پ.ن: خب آدمای عاقل چیزی که در شرایط جنگی خطر و تهدید است چرا باید در دسترس عموم مردم باشد؟!؟خدایا ما رو از دست احمق ها نجات بده
@am_hosein28 August 2025Replying toتلگرام همین الانشم داره استفاده میشهبجای حذف رقبا باید روی افزایش کیفیت پیامرسان داخلی کار بشه
@A_H_baqheri5728 August 2025Replying toاینا رقیب نیستن.اینا ابزاری برای اشراف امنیتی بر جوامع و کنترل ذهن و عمل جوامع توسط سرمایه داران هستن.
@am_hosein28 August 2025Replying toپیامرسان ایرانی چیه پس؟اونم همینه ولی برا جبهه این وریولی خیلی بی کیفیت تر
@am_hosein28 August 2025Replying toپا بگیره اونام از خارجیا کم نمیارن و همونقدر سرمایه داری میشنولی رانتی تر و بی کیفیت تر