آقا این وسط یه چیزی به اونایی که از مرگ ترس دارن بگم،آقا ما همهه خواهیم مرد منتها زود یا دیر،این زود یا دیر اگه زود باشه یه خوبیایی داره یه بدیایی البته بستگی به شخص داره.بعدشم ما اگر شهید بشیم دستمون توی اون دنیا قطعا باز تره مرگ عادیه چرا؟ چون شهید شدی...افتخار هم برای خونوادت داره و همه به یادتن
00:58 - 16 June 2025

1 Reposts
2938 Views