8 May 2026
حضرات دیپلمات؛ حضرات شعاممیخواهید باز #مذاکره کنید با آمریکا!؟آن هم زیر آتش مکرّر و تجاوزات مستمر او؟! با وجود این همه جنایات و تهدیدات و اهانت های وقیحانه او؟! بس نشد تجربه مذاکرات بی‌حاصل قبلی؟فکر نمی‌کنید این کارها بر خلاف عزّت، #شرف ، وحدت و فریادهای ملّت و بر خلاف اراده و پیام های روشن امام…Show more
میز مذاکره جایی نیست که قدرت تولید شودلذا مسئله اصلی این نیست که «مذاکره بکنیم یا نکنیم». مسئله این است که مذاکره در چه وضعیتی انجام شود: در وضعیت انفعال، یا پس از انتقال هزینه به طرف مقابل. دفاعِ صرف کافی نیست، زیرا دفاع صرف ابتکار عمل را به مهاجم واگذار می‌کند.
16:05 - 8 May 2026

2 Reactions
237 Views