چرا تو ویراستی به روز نیستین؟بعد یه هفته توییتهای استاد رو تو ویراستی میذارید؟یکم بیشتر به سکوهای داخلی بها بدینحتی اول تو ویراستی مطلب بذارید و بعد با عکس ویراستی ،همون رو ،تو ایکس بذاریداینجوری برای ویراستی هم تبلیغ میشهاز استاد انتظارات خیلی بالاتره
