post


This post was deleted by the post author.

ما مخالف دیپلماسی نیستیم در تاریخ هم اینو نشان دادیم و کلی زخم خوردیم از مذاکره کننده هایی که امتیاز دادن و ضربه زدن بهمون،ولی بسه دیگه؛ ۲۰ سال یا بیشتر نتیجه نداد و الانم نخواهد داد ، بزارید شیر مردان نیرو‌های مسلح کارو پیش ببرند، ما خاطرات خوبی از مذاکرات حزب محترم شما با دشمنان نداریم.
09:56 - 3 April 2026

43 Views