@m_ghaediمتاسفانه شورای اطلاع رسانی دولت همه جا دکان دستگاه دارن الا در برنامه های ایرانی . مجموعه بیت رهبری در اولین روزها سریعا وارد شد اما ما ندیدیم شورای اطلاع رسانی دولت با اون همه عده و نفرات برای شخص دوم مملکت در بستر های داخلی کاری کنن . این کار بوی نفاق نمیده ؟