هدف آمریکا، واداشتن ایرانیان به توبه از جمهوری اسلامی است و احراز این توبه هم فقط در صورتی میسر است که آنان به جان هم بیفتند و تا جایی که ممکن است از هم بکشند و آنگاه آمریکا و اسراییل در قامت منجی، وارد معرکه شوند و از طریق تجزیه‌ی ایران و استقرار یک حکومت دست نشانده بر ایرانستان باقی مانده و غارت منابع نفتی نقششان را ایفا کنند؛ همان نقشی که در لیبی بازی کردند. محاصره و فشار شدید اقتصادی، سیاسی و رسانه‌ای به منزله تامین سوخت لازم برای این توبه‌ی دسته‌جمعی است.این البته سناریوی آمریکا در جنگ ۴۰ روزه بود که با هوشیاری مردم ناکام ماند اما آنان همچنان امیدشان را به تاثیر فشارهای شدید اقتصادی و تفرقه‌ی میان مردم از دست نداده‌اند.
10:28 - 11 June 2026

3 Reactions
452 Views


1 Reply

Profile picture of ‌جلیل امین پور‌
@aminpuor11 June 2026
Replying to
الان مردم ایران سه دسته اند حزب اللهحزب شیطانبی تفاوتها ،نه حزب الله نه حزب شیطان،وسط هستند ببینند کدام حزب حاکم می شود بروند طرف آن.جنگ داخلی نمی شود چون اکثریت بی تفاوتند و حال جنگ کردن ندارند