post


This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌Babaei‌
@Aban_133 July 2024
Replying to
خانم جعفری عزیز ما فقط دعا کنیم این جماعت دروغگو با طرفدارهای غافلش تقلب نکنن تیر ماه بخیر بگذره
Profile picture of ‌علیرضا نصیری‌
@Alirezanasiri3 July 2024
Replying to
ما دروغگو نیستیم سرمایه دارا همشون پشت پزشکیان هستن مطمئنم وجود پزشکیان تاثیر بهتری تو اقتصاد داره
Profile picture of ‌Babaei‌
@Aban_133 July 2024
Replying to
برادر من ،من به شما نگفتم درو غگو...شما آگاه نیستین دروغگویان همیشه دروغ را بزک میکنن تا قشنگ و قابل پذیرش بشه....من هم یه روز تفکر شما داشتم رفتم تحقیق و مطالعه کردم متوجه شدم طرف اشتباه ایستادم
Profile picture of ‌علیرضا نصیری‌
@Alirezanasiri3 July 2024
Replying to
سمت درست کجاس بی پرده بهم بگو سمت درست آقای جلیلیه که میگه ما برنامه دولت قبل که شامل طرح نور و فیلترینگ و... هست رو دنبال میکنیم؟
Profile picture of ‌Babaei‌
@Aban_133 July 2024
Replying to
دوست عزیز من که شما رو نمیشناسم و نمیدونم شما شغل و موقعیت زندگیتون به چه و صورتی هست ولی اولا آرام باشید و با خودتون چند دقیقه ایی فکر کنید به دور از هر طرح و برنامه ایی... عدالت تو زندگی من و شما چقدر رعایت شده.. هیچ، واقعا چرااا..؟؟ چون ساختار زندگی سرمایه دارها از رنج و شماست...
Profile picture of ‌علیرضا نصیری‌
@Alirezanasiri3 July 2024
Replying to
البته قدرت دادن به سرمایه دارا کار دولت ها دولته که باید جلوشون رو بگیره ولی نمیگیره
Profile picture of ‌Babaei‌
@Aban_133 July 2024
Replying to
امیدوارم شما هر جایی که هستی سلامت و تندرست باشید و چرخ زندگیتون به بهترین نحو بچرخه ولی اینجا با تلاش شهید رئیسی داشت اتفاقات خوبی می افتاد که ما اینجا حس کردیم و ایشان شهید شدن لطفا با رای درست خودتون به دکتر جلیلی به ما کمک کنید و اجازه بدین ما به عدالت برسیم.. پزشکیان و تیم همراهش ما رو فقیرتر
Profile picture of ‌علیرضا نصیری‌
@Alirezanasiri3 July 2024
Replying to
ببین برادر من من تو دولت شهید بزرگوار آقای رئیسی ورشکست شدم از ایشون زخم خوردم چجوری حمایت کنم؟
طبق گفته های خودتون چون زخم خوردین میخواهید زخم بزنید
11:25 - 3 July 2024

1 Reactions
11 Views


1 Reply

Profile picture of ‌علیرضا نصیری‌
@Alirezanasiri3 July 2024
Replying to
من کینه ندارم زخمی نمیخوام بزنم من فقط چون ۳سال پیش رای دادم و رای من منجر به ورشکستگی من شد خواستم این دفعه اشتباه نکنم