6 November 2024
رسایی،نماینده حداقلی و افراطی مجلس،درتوجیه حضورش در شبکه اجتماعی ایکس آن را «منطقه جنگی» خواند وگفت که جای عموم نیست🥴توهم با آدم چیکارا که نمیکنه😂الان امثال تومتحجر مثلا سواد دارید که شما بایدحضورداشته باشیدومردم نه؟خون شما از بقیه مردم رنگین تره؟🤧وقاحتم حدی داره!حیف اون صندلی مجلس!‎@Rasaee
2 MB
Profile picture of ‌اباذر قاسمی‌
@Abazarghasemi6 November 2024
Replying to and
مدیونید اگه فکر کنید پلتفرم های آمریکایی برای مردم ایران دلسوزند. حرف حق جواب نداره! اون صندلی که نشسته درست نشسته . اون بی سوادی که میگه ایکس و اینستا جای همه مردمه زیادی غلط میگه. وقاحتم حدی داره .
11:22 - 13 November 2024

57 Views