30 December 2024
فکت نامحبوب و کم طرفدار :اپوزسیون و اصلاح طلب و انقلابی جز نق زدن و بیان مشکلات و حمله به یکدیگر هیچ برنامه و راهکاری برای بهبود وضعیت ندارند و اگر این کلکل ها و دعواها تمام نشود و یک جریان سومی شکل نگیرد که همه ی عقلای وطن دوست رو شامل شود، شاهد اتفاقات تلخ تری خواهیم بود‌.
اگر انقلابی نباشید یعنی در وضعیت کنونی هیچ کدام از کارهایی که میکنید به درد نمیخورد . بعنی به درد امام زمان نمیخورد . باید انقلابی باشید تا بتوانید موضع و راه کار مناسبی داشته باشید اگر انقلابی بودن را کنار بزارید اتفاقات بدی در عرصه کشور خواهید دید و میشوی سکولار و این یعنی شیعه انگلیسی.
13:11 - 30 December 2024

1 Reactions
128 Views