بله پای انقلاب ریختندپس کج فهمی است کسی بگه ما حاکمیت را نمی خواهیم بله ما باید بین حاکمیت دینی و حکومت که عموما هم با افکار لیبرال اشرافی گری بوده ما هم مخالفیمو بر همین اساس بدنبال رفراندوم ریختن این استکبار داخلی به سطل زباله هستیمبا مطالبه مردمیچراکه معتقدیم این زالوها با رانت دارند
