همیشه فکر میکردم، بیشرافتی و حیوانیت در جنس انسان دوپا بالاخره یه حدی داره،اما ظاهرا در اشتباه بودم. الان کمی به مصداق آیات "أُولَٰئِكَ كَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ.. " و " كَمَثَلِ الْحِمَارِ يَحْمِلُ أَسْفَارًا..." پی بردم #سبزوار
1 May 2023همیشه فکر میکردم، بیشرافتی و حیوانیت در جنس انسان دوپا بالاخره یه حدی داره،اما ظاهرا در اشتباه بودم. الان کمی به مصداق آیات "أُولَٰئِكَ كَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ.. " و " كَمَثَلِ الْحِمَارِ يَحْمِلُ أَسْفَارًا..." پی بردم #سبزوار