خادم جمهور و از جنس عدالت بود و بسراه او در این جهان خط ولایت بود و بسدر مسیر نور با قلبی مطهر پر گشودجایگاه او فقط در باغ جنت بود و بسدر مسیر حق قدم زد بی غرور و بی ریامزد او از خدمتش تنها شهادت بود و بسرهبری در وصف او فرمود او را مغتنم…Show more
20 May 2026خادم جمهور و از جنس عدالت بود و بسراه او در این جهان خط ولایت بود و بسدر مسیر نور با قلبی مطهر پر گشودجایگاه او فقط در باغ جنت بود و بسدر مسیر حق قدم زد بی غرور و بی ریامزد او از خدمتش تنها شهادت بود و بسرهبری در وصف او فرمود او را مغتنم…Show more
@AbdollahZadeh_ir20 May 2026Replying toبله در تمام اسپیسها ی توییتر اینقدر دفاع کردیم از شهید رئیسی که به ما میگفتند مالهکش دولترئیسی عدهای ایشون رو به سخره میگرفتند ولی من فقط وزرای بیکفایت اقتصادیش رو که حتی عمل جمع وضرب بلد نبودند مثل خاندوزی و حجت عبدالملکی و صمت و ساداتینژاد رو نقد کردیم که سه تاشون برکنار شدنددوتافساد
@Nikotin72421 May 2026Replying toعه عجیب بود . مگه پرداخت مردمی دارن؟ شما اسمت تو لیسته ما مردمیا فقط تورم و گرونی سهممون میشه.
This post was deleted by the post author.