آقای اژه ای مگر زیباکلام را به بهانه ی بیماری سرطان از زندان آزاد نکردید پس چرا به جای بیمارستان در رسانه وسط جنگ خزعبلات میبافد؟مگر جرم قبلی زیبا کلام (فعالیت تبلیغی علیه نظام )در بستر رسانه نبود؟ پس چرا از فعالیت رسانه ای محرومش نکردید? جای این حیوانات دوپا (عبدی و زیباکلام)قفس است
27 MB