post


This post was deleted by the post author.

من از بافندگی چیزی نمی‌دانم ولی هرشب یکی از زیر و گاهی رو برایت شعر می‌بافم .
22:46 - 1 January 2026

2 Reactions
210 Views


2 Replies

Profile picture of ‌ریحانه:)!‌
@R_0_51 January 2026
Replying to
قشنگ بود

@HOpOi1 January 2026
Replying to and
خیال بافیت بد نیست:)خیال کن که خواهی رفتهمین که رفتی و مردمتلاش کن که برگردی...❤️‍🩹