📍۳ نقض کلیدی چارچوب مورد توافق 1️⃣ عدم پایبندی به بند اول طرح دهبندی در خصوص آتشبس لبنان 2️⃣ ورود پهپاد متجاوز به آسمان ایران که نقض آشکار بند ممنوعیت هرگونه تجاوز مجدد به حریم هوایی ایران است.3️⃣ انکار پذیرش حق غنیسازی ایران
رفتن تیم مذاکره به پاکستان، زمانی که امریکا میگوید ده بند مورد نظر ایران در سطل اشغال است، چه معنایی دارد؟ سر چه چیزی میخواهید بروید مذاکره کنید وقتی قبل از رفتن میگوید هیچ کدام از ده بند مورد ارایه ایران را قبول ندارند!؟!؟