15 June 2026
تجارت نفت پاشنه آشیل آمریکا بود،نفس های تجارت جهانی به شماره افتاده بود،آمریکا تحت شدیدترین فشارها بود،کافی بود دوباره تنگه هرمز را برایشان جهنم کنیم و چندین چاه نفت از کشورهای خائن عربی را بزنیم.آنوقت دنیا ترامپ را ساقط می کرد و همه ی شروط ما را می پذیرفتند.آتش بس عجولانه و توافق غیر حکیمانه ک…Show more
حاجی یچیز بگم >دوباره جنگ میشه‌...مهم اینکه دشمن داره روی مخ ما کار میکنه توی تويتر ... متوجه نمی شیم...
01:53 - 15 June 2026

1 Reactions
41 Views