16 June 2026
خوش‌رفتاری با مردم و ارباب‌رجوع، یکی از اولویت‌های دستگاه قضا و توصیه همیشگی ما به مسوولان محاکم قضایی است.
سلام حاج آقا اژه اینانواییها کارت رو از مشتری میگیرن،وبرای مثلا ۲تا بربری چهارتا میکشن تو دستگاه،یعنی پول چهارتارو میگیرن.به تعزیرات هم زنگ زدم ،گفتن شکایتتون برای ما محرز نشد،ممنونم
15:18 - 16 June 2026

1 Reactions
79 Views