توافق کردیم؛ آمریکا برجام را درید.به امید اروپا ادامه دادیم؛ تحریم‌ها شدیدتر شد.با آمریکا پای میز نشستیم؛ همان دم حمله کردند.با آژانس توافق کردیم؛ اروپا ماشه را کشید.در عوض امروز تجربه‌ای روشن پیش روی ملت است:اعتماد به دشمن، تکرار خسارت است؛راه آینده یک چیز است: قوی‌تر شدن.
06:26 - 28 September 2025



2 Replies

Profile picture of ‌یاصاحب الزمان ادرکنی‌
@MOHAMMADSADGH28 September 2025
#قویترشدن راه نهایی است ، اول برای لگدمال کردن منافقان داخلی که از کفار بدترند مثل روحانی خاتمی و ظریف نانجیب و اطرافیان و اصلاحاتیها ، و دوم نابودی اسرائیل و آمریکا و اروپا،و سوم که از همه مهمتر است آماده شدن برای ظهور ارباب غریب انشاالله #اللهم_عجل_لولیک_الفرج #ایران_قوی

Profile picture of ‌گیلانے 🇵🇸‌
@Gilan329 September 2025
على المسلمين أن يرجموا البهائيين ليعيدوا "باب الرجاء" إلى وادي عخور عكا كما كان.