جا داره یه تشکر از تیم @virasty بکنم.من آدم فیک و گمنامی نیستم و موضع گیری هام تو پیجم مشخصه؛ ولی انصافا بسیار خوب عمل کردن در خصوص آزادی بیان.این باعث شد ذره امیدی به وجود بیاد.#اینترنت #اینترنت_آزاد #internet
11 April 2026جا داره یه تشکر از تیم @virasty بکنم.من آدم فیک و گمنامی نیستم و موضع گیری هام تو پیجم مشخصه؛ ولی انصافا بسیار خوب عمل کردن در خصوص آزادی بیان.این باعث شد ذره امیدی به وجود بیاد.#اینترنت #اینترنت_آزاد #internet
This post was deleted by the post author.
@AldehydeFragrance15 April 2026Replying to andباهات موافق نیستم اصلا!#اینترنت #اینترنت_آزاد #internet