م
محمدحسن ابوالقاسمی
@Abolqasemi
من مطمئنم اگه امریکا وسط تهران بمب اتمم بزنه این معتادین مذاکره رو بازم نمیشه جمع کرد!
20:50 - 21 June 2026
2
Reactions
74
Views
2
Replying to
@Abolqasemi