بسم الله...چقدر این روزها دلتنگ تو هستم.چه روز خوبی بود ، روزی که #رییس_جمهور شدی !انگار #نفس_راحت کشید این مملکت !حالا که نیستی انگار دوباره در آزمونی سخت گرفتار شدیم.اما به قول خودت : قسم به قاسم بن الحسن ، سلاحت بر زمین نمی ماند...#شهید_جمهور#رییسی_عزیز#جمهوری_اسلامی_ایران