آقایان !وقتی نقض آتشبس و اشغال و جنایات اسراییل در تمام مناطق جنوبی #لبنان از خیام تا بنت جبیل و از نبطیه تا صور و کل مناطق زیر نهر لیتانی را ندیده میگیریم و با ادبیات دیپلماتیک، شرط گشایش آتش و خط قرمزمان را صرفا بمباران شهر بیروت (آن هم از این به بعد) قرار میدهیم، تلویحا و ناخواسته داریم به دش…Show more
