5 April 2026
آزادی بیان به روش شبکه ایکس! تصویر پستی که در ویرایستی منتشر کرده بودم و در شبکه ایکس بازنشر کردم، بلافاصله به بهانه «خشونت» محدود شد. گویا دردِ شکست مفتضحانه آمریکایی‌ها، قلب صاحبان این شبکه اجتماعی را هم به درد آورده است. 😂
به زودی آقای اسماعیلی یک اسکرین شات از کامنت های اینجا می‌گذارد و می‌گوید هجوم جاسوسان موساد و نیرو های دشمن به صفحه ام در ویراستی
14:05 - 5 April 2026