نمیدونم هدف از این پیام شما چی هست ولی جهت اطلاع شمارهبر جمهوری اسلامی ایران دو نماینده در شورای امنیت ملی دارد که معمولاً یکی از آنان همزمان دبیر شورا نیز هست.آقای لاریجانی و آقای جلیلی هر دو نماینده رهبری هستند.شورای عالی دفاع هم اصلا هدف و ساختارش فرق میکنه

