ابو محمّد مهدی

‌ابو محمّد مهدی‌'s header picture
Profile picture of ‌ابو محمّد مهدی‌

ابو محمّد مهدی

@Abu_Mohammad_Mahdi
زمینِ‌خدا
Iraniri
Joined May 2023
Profile picture of ‌ابو محمّد مهدی‌
امشب #اجازه حسین بن علی برای ترک سپاه امام صادر شد صدها نفر با کسب #اجازه سپاه امام را ترک کردند! 72 نفر مانند امام #علی_الاصول نظر دیگری داشتند. 💥 نماز بی‌ولایت، بی‌نمازیست. 💥 نماز خود قضا کنید اگر به امر ولایت فقیه تابع نیستید اما اول باید مطیع امر ولایت باشید…Show more

Profile picture of ‌ابو محمّد مهدی‌
آدم چقدر باید احمق باشد و بداند آمریکا خودش تاسیسات ایران را نابود کرده و حالا می‌گوید در بازسازی آنها سرمایه‌گذاری می‌کند اما نداند که او قصد دارد در سود صنایع شریک شود و بجای خسارت دادن می‌خواهد ایران را استعمار کند و ۵۰درصد سود صنایع ایران را غارت کندآیا مذاکره‌کنندگان ساده‌لوح‌اند یا خائن‌اند!؟

Profile picture of ‌ابو محمّد مهدی‌
سوییس کشور صلح و ‌بی‌طرفی با ۹میلیون جمعیت،حدود ۷میلیارد دلار بودجه دفاعی دارهایران با کلی دشمن و ۹۰میلیون جمعیت بطور رسمی ۷میلیارد دلار بودجه دفاعی داره! ناراحت کننده‌ست پزشکیان(رئیس‌جمهور ایران) تو سخنرانیش برای این پول منت سر نیروهای مسلح میذاره😔 واقعا باید به چنین هوش و ذکاوتی افسوس خورد!

Profile picture of ‌ابو محمّد مهدی‌
تا الان نفت در برابر غذا (حتی اگه صد بار تسنیم تکذیبش کنه)، رقیق سازی اورانیوم، بازرسی گسترده تاسیسات نظامی توسط تیم مذاکره‌کننده ایرانی پذیرفته شده است!هر چه میدان بدست آورد مذاکره‌کنندگان و شیفتگان غربگدا در سینی طلا تقدیم ترامپ پدوفیلی اپستینی کردندتا شاید توفیق غلام حلقه به گوشی را پیدا کنند!

Profile picture of ‌ابو محمّد مهدی‌
ترکیه هم مثل ما عضو کنوانسیون حقوق دریاها نیستولی از تمام تنگه‌های بین‌المللی که بر آنها اشراف دارد عوارض می‌گیرداخیرا عوارض را دو نیم درصد گران کرده استهر کشوری که به تنگه‌های مختلف دسترسی دارد با همین قوانین موجود از آن عوارض می‌گیرد.مسئولین ما چقدر بی‌کفایتند که برای این هم مذاکره می‌کنند!؟

Profile picture of ‌ابو محمّد مهدی‌
🔻 پست صفحه مشهور و طنز ترول فوتبال ✍🏻بیرانوند واقعا تنگه رو بسته بود...تنها شانس بلژیک برای برد این بودکه عاصم منیر بیاد براش میانجگری کنه تا شاید تنگه رو باز می‌کردندالبته اگر جریان نفاق در آنجا نیز نفوذ نکنند و توان ملی را به زیر سوال نبرند و نیروهای وطن را به پای پدوفیلی اپستینی ذبح نکنند

Profile picture of ‌ابو محمّد مهدی‌
پزشکیان در کلامی نسنجیده بر سر نیروهای مسلح کشور منت گذاشت:اگر ما (دولت) از آنها پشتیبانی نمیکردیم نمیتوانستند بجنگند!آقای پزشکیان!با آمریکا مذاکره کردید تا جنگ نشود!جنگ شد و رهبر مملکت هم‌ شهید شد!مگر راهی جز تقویت نیروهای مسلح بودکه حالا منتش را بر سر مردم و نظامی‌ها میگذارید؟😳🔺وای برتو
8 MB

Profile picture of ‌ابو محمّد مهدی‌
جریان نفاق داره از لاک نفاق خود بیرون میاد و تبدیل به یک جریان خائن و خشن واقعی میشه‼️📛عصبانیت این جریان با:🔻پایین کشیدن پلاکاردها🔻سانسور رهبر شهید و بیانیه رهبر جدید🔻بستن کانالهای انقلابی🔻دادگاهی کردن ولایتمداران🔻دروغ هماهنگی، پذیرش مفاد آتس‌بس، پذیرش مفاد تفاهمنامه#ادامه_در_پست_بعدی
Profile picture of ‌ابو محمّد مهدی‌
🔻ادامه مذاکرات ذلت علی‌رغم عدم تعهد دشمن🔻تعطیلی برنامه ثریا🔻و اکنون اخراج مدیر شبکه خبر🔻 پیشنهاد دادگاهی کردن نبویان به علت افشاگری‌ها🔻 تخریب امام و رهبرمان بخاطر رسواسازی جریان نفوذ📛 این جریان نفاق عصبانیست و جهت تمام کردن کار فتنه اساسی و کودتا عجله دارد‼️پس کاملا هوشیار باشید و آگاه!

Profile picture of ‌ابو محمّد مهدی‌
⭕️ پالس فوق ضعف در صحبت‌های رئیس‌جمهور پزشکیان در روز مذاکره🔹وقتی میجنگی باید پای لرزش هم بشینی. متاسفانه با حرف های امروز پزشکیان وقوع جنگ سوم را قطعی بدانید. اگر دشمن تردیدی هم داشت با این حرفها به قطعیت رسید.
8 MB

Profile picture of ‌ابو محمّد مهدی‌
سخنگوی وزارت کشور:اینکه پایان تجمعات شبانه چه زمانی باشد، پس از مراسم تشییع رهبر شهید تدوین می‌شود.پ‌ن:ای مردم!آگاه و هوشیار باشید، تجمعات شبانه با دستور شخص مقام معظم رهبری شروع شده وصرفا و صرفابا دستور شخص مقام معظم رهبری هم جمع خواهدشد.مواظب فتنه‌ها باشید و منتظر پیام حضرت امام جامعه.

Profile picture of ‌ابو محمّد مهدی‌
سنتکام: نیروهای ما در حالت آمادگی کامل هستند تا اجرای تمام ابعاد توافق با ایران را تضمین کنند‼️پ‌ن:این یعنی مذاکره زیر تیغ دشمن که نتیجه‌ای جز تسلیم ندارد تا زمانیکه محاصره رفع نشده و تهدید نظامی به قوت خود باقیست مذاکره معنی ندارد به این 🙂 که وزنه طرفین برابر نیست و دشمن دست برتر دارد !!!
Profile picture of ‌ابو محمّد مهدی‌
با مذاکره دستاوردهای پیروزی نظامی را با روایت‌های دشمن و محاسبات اشتباه مسئولین از دست خواهیم داد

Profile picture of ‌ابو محمّد مهدی‌
آیا اسم توالت را مستراح بگذارید،بوی گند آن از بین می رود!؟_هرگزحالا تیم مذاکره کننده، با اسم (میناب 168) رفته ژنو!موس موس سگ زرد#باسن‌بوسان_ترامپ#ما_خون‌خواهان_امام_و_رهبر_خویشیم#آیا_با_قاتل_پدرتان_مذاکره_می‌کنید؟#انسان_چقدر_باید_پست_باشد؟#امام_شهید:…Show more

Profile picture of ‌ابو محمّد مهدی‌
اسم کاروان مذاکره شون رو گذاشتن شهدای میناب ۱۶۸بعد رفتن با قاتلین‌شون مذاکره کنند!!!همون‌طور که پیام می‌دن که رهبر عزیز! بله چشم! پیامتان را عمل می‌کنیمبعد در حالی که لبنان تحت اشغاله، می‌رن مذاکره!!!!اسم این رو چی میشه گذاشت!؟آیا غیرت و شرف اجازه می‌دهد!؟انسان چقدر رذل است!؟Show more

Profile picture of ‌ابو محمّد مهدی‌
‌+پول‌های بلوکه شده‌مون آزاد شده؟!ـ نه+جنایت در لبنان متوقف شده؟!ـ نه+تنگه چی، باز شده؟!ـ بله#نتیجه:#تنگه_هرمز باز#لبنان در حال بمباران شدن…Show more

Profile picture of ‌ابو محمّد مهدی‌
قالیباف:۳۰۰میلیارد دلار سرمایه‌گذاری ازسوی شرکتهای آمریکایی را در تفاهم‌نامه گذاشتیم که خسارات ما را جبران میکندپ‌ن:غرامت به معنای دریافت پول بجای خسارت استاما سرمایه‌گذاری به‌معنای گذاشتن سرمایه جهت کسب سود استدرحقیقت این سرمایه‌گذاری برای آمریکا به معنای یک پاداش به علت حمله به ایران است...
Profile picture of ‌ابو محمّد مهدی‌
و آمریکائی‌ها برای دریافت پاداش بیشترمی‌توانند خسارت بیشتری وارد کنندتا سرمایه‌گذاری بیشتری انجام دهندبه نظر می‌رسد آقای قالیباف راه منوچهر فریدون (حسن روحانی) را با روش دیگری ادامه می‌دهدو با بازی با کلمات به دنبال اغوای مردم است.همه آگاه باشند که کار سخت‌تر است وکارگزار زرنگ‌تر وصحنه بازتر!

Profile picture of ‌ابو محمّد مهدی‌
مردم نباید خیابان‌ها را ترک کنند حتی اگر توافق هم امضا شود،مگر اینکه امام و رهبر عزیزمان فرمان دهند.عده‌ای در صدد خواباندن مردم با لالایی توافق هستند،اما مردم باید کاملا آگاه و هوشیار باشندچون ترامپ برای ایران خواب کثیفی دیده استو عده‌ای خواص بی‌بصیرت نیز آن را پیروی می‌کنند که سخت در اشتباهند!

Profile picture of ‌ابو محمّد مهدی‌
ترامپ و نتانیاهو با خود می‌گویند ما امام و رهبر اینها را و فرماندهان ارشد، دانشمندان، دانش‌آموزان و مردم آنها را در روز روشن ترور کردیمو تجهیزات و زیر ساخت‌هایشان را زدیم و اینها هنوز ژستِ «صلح در سایه احترام متقابل» می‌گیرند.واقعاً با این خوش‌خیالی مسؤولان ما،چرا نباید دوباره به ایران حمله کنند؟