سلام وخداقوت بر اساس قانون دو بار در سال باید فراخوان جذب نخبگان صادر شود دومین مقطع آبان بود که حتی فراخوان اول که اردیبهشت بود را هم هنوز ندیده ایم!!!
@akhondi11417 November 2023Replying toسلام وخداقوت بر اساس قانون دو بار در سال باید فراخوان جذب نخبگان صادر شود دومین مقطع آبان بود که حتی فراخوان اول که اردیبهشت بود را هم هنوز ندیده ایم!!!
@R_s_amiri18 November 2023Replying toاین طرح عالی بود...امیدوارم در عمل هم از ظرفیت نخبگان بیشترین استفاده را کنیم