شاید حرفت رو درک نمی کردم، اگر سر پیام‌رسان داخلی توسط یک افراطی مورد تهمت غربی بودن و... قرار نمی گرفتم، در حالی که ادمین سه کانال حامی پیام‌رسان های داخلیم و وقت و مهارتم رو صرفشون کردم.ناراحت نشدم ولی برام خیلی عجیب بود چنین تهمتیای کاش همه بدونن که اول باید مخاطب رو شناخت و بعد قضاوت کرد.
اگه بدونید درامدم چند درصد کاهش پیدا کردچه رفاقتایی رو برای حمایت از پلتفرم ایرانی از دست دادمچقدر هیت شدم از اینوریو اونوری سر فعالیت تو پلتفرم ایرانیو ....بابت چارتا چیز مزخرف اینقدر تهدید و چرتو پرت نمی‌گفتید !اگه الان ازم بپرسن بزرگترین اشتباهت چی بود میگم ؛ اومدن سمت پلتفرم ایرانی 🇮🇷
21:20 - 1 June 2023