29 دی 1402
مفتخرم که به اطلاع کاربران پیامرسان #سروش‌پلاس و سایر پیامرسان‌های داخلی برسانم، ان‌شاءالله بهمن ماه، ورژن دوم #اتصال_متقابل سروش‌پلاس به ایتا، بله، آیگپ و گپ منتشر خواهد شد.
قابلیت اتصال متقابل در پیام‌رسان‌های ایتا، بله،‌ گپ و آی گپ، این فرصت را فراهم کرده تا با نصب یک پیام‌رسان، امکان تبادل پیام و فایل با مخاطبین در سایر پیام‌رسان‌ها فراهم شود. امیدوارم روبیکا و سروش پلاس هم هر چه زودتر این امکان فناورانه را برای تسهیل فعالیت کاربران خود فراهم کنند. #اتصال_متقابل
5 MB
4 MB
5 MB
3 MB
Profile picture of ‌محمد م‌
@sala729 دی 1402
منظور از ورژن ۲ چیه؟
یه چیز بهتر از چیزی که قبلا آورد.سروش‌پلاس طی فاز اول یه چیز داغون از mxb داد که مثل ربات ارسال پیام بود و امکان ارسال فایل و عکس و... رو نداشت.احتمالا الان بخواد درس حسابی پیادش کنه و شده ورژن دومشون.
09:13 - 30 دی 1402

1337 Views