مفتخرم که به اطلاع کاربران پیامرسان #سروشپلاس و سایر پیامرسانهای داخلی برسانم، انشاءالله بهمن ماه، ورژن دوم #اتصال_متقابل سروشپلاس به ایتا، بله، آیگپ و گپ منتشر خواهد شد.
قابلیت اتصال متقابل در پیامرسانهای ایتا، بله، گپ و آی گپ، این فرصت را فراهم کرده تا با نصب یک پیامرسان، امکان تبادل پیام و فایل با مخاطبین در سایر پیامرسانها فراهم شود. امیدوارم روبیکا و سروش پلاس هم هر چه زودتر این امکان فناورانه را برای تسهیل فعالیت کاربران خود فراهم کنند. #اتصال_متقابل5 MB4 MB5 MB3 MB
