جناب آقای دکتر خاندوزی با افتخار اعلام نمودند بغیر از بانک سپه همه بانکهای دولتی سود آور شدند بله درست میفرمایید ولی به قیمت افزایش نرخ بیکاری و گسترش فقر در جامعه . آقای دکتر جای نگرانی نیست بانک سپه هم با توجه به عدم ایفای تعهدات نسبت به مشتریان خرد که صدایشان به هیچ جا نمیرسد سودآور خواهد شد .

