مهرشاد سماک! در عجبم از قاضیهای محترم پرونده، که جرم برادرت را نادیده گرفتند! برادرت اگر کشته هم نشده بود، محکوم به اعدام بود. برادرت محارب بود. برادرت باغی بود! اگر این دو سال حرفی نزدم، به حرمت رخت عزایت بود، اما امروز هشدار میدهم که مدتهاست مرز ادب را رد کردهای!#سرهنگ_جوانمردی