#طالب_عدالت باید #صاحب_عدالت را بشناسد تا بر #مسیر_عدالت، ثابتقدم بماند!این موج مردمی، صرفاً حاصل آشنایی با الف و بای عدالت است و هنوز #صاحب_عدالت را نشناختهاند.برای استقرار عدالت باید او را #بشناسیم و #بشناسانیم، بدون این شناخت، عدالتجویی حاصل چندانی ندارد!