سلام و عرض احترام خدمت همکاران و دوستان عزیزم سال جدید بر شما مبارک وانشالله پر از سلامتی وشادکامی باشد .امروز توفیق داشتم در محضر وزیر محترم از روند بهسازی مرکز رفاهی منطقه ٧بازدید نمودم .خاطرم هست زمانی که این پروژه را آغاز کردیم خدمت دوستان عرض کردم در شأن همکاران عزیز طراحی و اجرا شود7 MBShow this thread