شخصی که می گفتی معلمها سه ماه تابستون خونه ان، کجاست؟ تا ده روز دیگه تصیح اوراق داریم،اگر خداقبول کنه مرداد تعطیلیم فقط😒 بعدش امتحانات شهریور، مهر و این چرخه ی بی پایان#معلم#انتخابات #تابستان#امتحانات#انتخاب_اصلح
7 تیر 1403شخصی که می گفتی معلمها سه ماه تابستون خونه ان، کجاست؟ تا ده روز دیگه تصیح اوراق داریم،اگر خداقبول کنه مرداد تعطیلیم فقط😒 بعدش امتحانات شهریور، مهر و این چرخه ی بی پایان#معلم#انتخابات #تابستان#امتحانات#انتخاب_اصلح
@Ahmadyar24 تیر 1403Replying toسلام و درود بر شما و آل شما. واقع امر این هست که بازه آموزشی در کشور ما بایستی متحول شده و به سه بخش کلی تقسیم شود:اول: مدت مفید آموزش برای دانش آموزان حداکثر ۶ ماه!دوم: حداقل ۳ ماه مفید بایستی دوره های ضمن خدمت و توانمندسازی برای معلمان عزیز در ۱۲ پایه تحصیلی پیش بینی شود.
This post was deleted by the post author.