7 تیر 1403
شخصی که می گفتی معلمها سه ماه تابستون خونه ان، کجاست؟ تا ده روز دیگه تصیح اوراق داریم،اگر خداقبول کنه مرداد تعطیلیم فقط😒 بعدش امتحانات شهریور، مهر و این چرخه ی بی پایان#معلم#انتخابات #تابستان#امتحانات#انتخاب_اصلح
Profile picture of ‌اندیشکده مجازی مقاومت احمد یارمحمدی‌
@Ahmadyar24 تیر 1403
Replying to
سلام و درود بر شما و آل شما. واقع امر این هست که بازه آموزشی در کشور ما بایستی متحول شده و به سه بخش کلی تقسیم شود:اول: مدت مفید آموزش برای دانش آموزان حداکثر ۶ ماه!دوم: حداقل ۳ ماه مفید بایستی دوره های ضمن خدمت و توانمندسازی برای معلمان عزیز در ۱۲ پایه تحصیلی پیش بینی شود.

This post was deleted by the post author.

کلمه هیچ را بکار نبریم بهتر است!!!
11:47 - 24 تیر 1403

845 Views