وقتی بعضیا به پزشکیان و قالیباف و… رأی میدن، باید انتظار نتیجه همون انتخاب خودشونو داشته باشن، نه اینکه از بقیه انتظار معجزه داشته باشن.راهحل هم چند بار گفته شده؛ این که ارزهایی که از کشور خارج شده و برنگشته، باید برگرده. دیگه نه نیازی به آمریکا هست، نه مذاکره با آمریکا.اگه همین آقایون مثل
Replying toچه توافق بشود و چه توافق نشود انچه مهمه اینه که با این وضعیت مملکت چه باید کرد. این کوه مشکلات اقتصادی و فرهنگی و امنیتی و... دسترسی به اطلاعات مملکت ندارم و نمیدونم در حال حاضر چه باید کرد. آن بیاعتمادی به امریکا درسته ولی باید وضعیت مملکت رو هم دید. محاصره دریایی به تحریم اضافه شده...