ساحات، فقط #لبنان نیست؛لبنان، فقط بیروت نیست؛بیروت، فقط ضاحیه نیست.بنت جبیل با خاک یکسان شده ونبطیه و صور و .. زیر آتش و چکمه دشمن است؛ و ما هنوز منتظر نقض #آتشبس هستیم! مبادا به توافق خیالی و مذاکرات بی حاصل، خدشهای وارد شود!
نظرت در امورد امام خمینی چیه؟فنون جنگ را ارتش دارد آن هم ردۀ اوّل ارتش، نه همه. اگر یک روز پیشروی میشود، یک روز عقبنشینی میشود. نباید این را در مجلس یا در بازار یا در نطقها طرح بکنند که چرا این طور شد.شما مطلع نیستید از کیفیت جنگ