اشتباه نکن #اتاق_فکر اسرائیل با اپستین داره کنترلش میکنه ، ضمنا به نظرم اینقدر #آتش_بس رو تمدید میکنه تا خروج بی سرو صدایی داشته باشه ، به چیزی که میخواسته رسید ، نوسان گیری از بازار و بستن #تنگه_هرمز که باعث اختلال در صنعت انرژی اروپا بشه تا برده آمریکا بمونن و #گرینلند رو دودستی تقدیمش کنن