جانان من اندوه لبنان کشت ما را😭#وحدت ساحات جبهه مقاومت

@AkAkbarian12 اردیبهشت 1405
@AkAkbarian19 فروردین 1405
@AkAkbarian16 اسفند 1404اینبار چنان می جنگیم که بازدارندگی ایجاد شود. باید کار را تمام کرد وگرنه در دور باطل تحریم ، مذاکره، جنگ ، آتش بس خواهیم ماند.
@AkAkbarian16 اسفند 1404امرالد رابینسون، مجری و خبرنگار آمریکایی: اگر جنگ داره اینقدر خوب پیش میره، پس چرا هیچ خبرگزاری نمیتونه تصاویر بهروزی از تلآویو در لحظه ارائه بده؟