حسرت مدرسه نرفتن و نمیخورم چون تو اون دوره بدترین دوره برای من بود و خوشحالم که تموم شده🤝
@khanwmichyy9 October 2024Replying toحسرت مدرسه نرفتن و نمیخورم چون تو اون دوره بدترین دوره برای من بود و خوشحالم که تموم شده🤝
@Lily_blue9 October 2024Replying toمنم بعد دوسال رفتم مدرسم مدرکمو بگیرم تا اومدم حسرت بخورم یهو یکی گفت خانوم گوشیتو جمع کن
@mhrgh3139 October 2024Replying to
@Parhamzamani9 October 2024Replying toحیف که قرار گذاشتم با خودم که محترمانه با بزرگترم برخورد کنم🙏
@Heydari_9199 October 2024Replying toحسرت ؟ بعد مدرسه همکلاسی هام پیشنهاد دادن بریم دختر بازی من رد کردم اونا خودشون رفتن من حسرت این زمونه هارو نخواهم خورد
@Heydari_9199 October 2024https://virasty.com/Heydari_919/1728469685367763136فقط تنها حسرتی که خواهم خورد گذر ثانیههای عمرمهReplying toحسرت ؟ بعد مدرسه همکلاسی هام پیشنهاد دادن بریم دختر بازی من رد کردم اونا خودشون رفتن من حسرت این زمونه هارو نخواهم خورد