وای چه بی ادب 😓🥲
@Khaminhi_rahbar_ma14 June 2026Replying to andمن که میرم توی صفحه پایگاه اطلاعرسانی دولت در ویراستی کلی ازشون پیدا میشه 😔
@asal_10014 June 2026Replying to andعقب مونده دو هزاری زیاد هست حیف ک نمیشه چارتا فوش ک دار حوالش کنم
@Leilaa_714 June 2026Replying to andگر نباشد حیا و درک و شعورآدمی طعنه میزند به ستورجانِ انسان که تربیت نشودآدمی گاو میشود به مرور...
@Mahzoone14 June 2026Replying to andوقتی بحث میکنید خب منطق به کار ببندید ، چه نوع دفاع ،از عقاید رهبر بزرگوارمونه که توش فحش هست؟ لطفا وقتی از موضع کسی وارد بحث میشید ب فکر اون شخصیت هم باشید ، در دفاع از رهبر و عقایدش فحش میدید ب دیگران؟؟؟؟
@HasanKoorani14 June 2026Replying to and@mohamad_farahani2کاش قبل اینکه بلاک کنی از میپرسیدیم قیمت پروژه ها چنده ؟ 😂
@Ya74814 June 2026Replying to andمدافع کدوم حرم انقد بد دهن و رکیکه؟!!حیف کلمات مقدسی ک تو بایو نوشته شدهحتی حیف اسمت!
Replying to andولش کن بیا گروه انجمن کتاب خوان های ویراستی https://eitaa.com/joinchat/2928543381Cfe9731ac1beitaa.comایتا - پیوستن به "انجمن کتابخوان های ویراستی"
پیام رسان ایرانی ایتا Eitaa