🖋موافقت رهبرمعظم برای آتش بس مشروط بود و شرط اول ایشان توقف آتش بس در تمام جبهه ها بود✴️ چگونه رهبری حیله آمریکا را از بین بردندhttps://eitaa.com/alamolhoda_com
eitaa.com

ایتا - Contact @alamolhoda_com

پیام رسان ایرانی ایتا Eitaa

4 MB
18:35 - 12 April 2026



10 Replies

Profile picture of ‌سلام فرمانده‌
@IRAN_SARFARAZ12 April 2026
۱) ریشه‌کن شدن و محو غدۀ سرطانی رژیم صهیونی از منطقه۲) تخلیه و انهدام پایگاه‌ها و اخراج آمریکایی‌ها از منطقه۳) اعدام نتانیاهو، ترامپ و سران جنایت‌کار۴) گرفتن غرامت از دشمنان، یا برداشت و نابودسازی اموالشان۵) مسدود ماندن تنگۀ هرمز برای دشمنان و اذنابشان۶) پایان یافتن سلطۀ دلار و رسانۀ شیطان بزرگ

آیا با لزوم تحقق شروط فوق قبل از خاتمۀ جنگ موافق هستید؟ در صورت تمایل توضیحات یا سایر شروط خود را در پاسخ بنویسید.

2778 votes  •  The poll has been ended

@Hosseinmoheb12 April 2026
Replying to
الان اندیشکده های دنیا فهمیدن ما جنگ طلب نیستیم دستاوردش چیه برای مردم؟جنگ رو از مردم ایران دور میکنه؟اتش بس مشروط تحمیلی شما به رهبر انقلاب در لبنان اجرا شد؟هر کاری میخوان بکنن میندازن گردن رهبری.

Profile picture of ‌سید احمد جمشیدی‌
@user79613 April 2026
Replying to
با سلام خدمت برادر بزرگوار لطف کنید به جای واژه رهبر از واژه امام استفاده کنید. با تشکر

Profile picture of ‌میم عین‌
@jahad_tabiin13 April 2026
Replying to
ولی اسرائیل آتش رو راه انداخته و شرط رو نقض کرده اما اما بس کردیم . چرا میدان سکوت کرده بر خلاف مطالبه مردمی .

@user17707632269713 April 2026
Replying to
سلام سید عزیز خیلی هم خوب ولی چرا بدون اینکه حرف آقا انجام بشه وآتشبس لبنان انجام بشه رفتن مذاکرات؟ وچرا حالا که برگشتن دوباره میگن مذاکرات وجنگ رو ادامه نمیدن؟

Profile picture of ‌معصومه مهدوی🇮🇷🇵🇸🇱🇧‌
@MM_142614 April 2026
Replying to
شما که میگفتید هرکی بگه آتش‌بس خوارجه چرا الان مخالفت نمیکنید؟دنیا حتی فلسطین که طوفان الاقصی رو خودش شروع کرد جنگ‌طلب نمیدونه

@MD200014 April 2026
هدیه ویژه ای که ترامپ گفت از ایران گرفته لو رفت !#رهبر_شهید
1 MB

Profile picture of ‌معصومه هاشمی‌
@hashemi8615 April 2026
Replying to
دقیقا

Profile picture of ‌Nazdik_sobh‌
@Nazdik_sobh16 April 2026
Replying to
متاسفانه مذاکره کنندگان ما چنان عجله داشتند که گویی مذاکره قضا خواهد شد.وچنان با عجله به پاکستان رفتند که شروط اولیه بکلی فراموش شد.تیم مذاکره کننده نباید از تهران خارج می شد تا شروط اولیه اجرا شود چرا که دشمن انجام اونها را قبول کرده بود.وقتی سروط اولیه انجام نشد انتظار داریدکه دشمن کوتاه بیاید؟کلا