مردم تو خیابون برای حفظ شروط رهبریدستنوشته هایی دارننه توهین آمیزه،نه آشوب کردن،نه جایی رو آتیش زدن،نه حتی خلاف انقلاب گفتنهرروز یکی به مردم خیابون طعنه میزنهامروز نوبت عبدالله گنجی بود!
برخی شعار نوشته های امروز میدان انقلاب یا مواضع معدود نمايندگان مجلس را می بینی باید اینطور فکر کنی:انگار قالیباف (و ایضا عراقچی ) صبح از خواب بیدار شده و گفته باید من بروم مذاکره و هیچ کس هم نمی تواند مانع شود.دولت گفته آقا ،مذاکره کار دولت است،قالیباف گفته بی خود کردید من باید بروم مذاکره .یهو …Show more
