15 April 2025
ای کاش و ای کاش همان قدر که سنّی های غزّه براتون مهم هستن علوی های شیعه سوریه هم براتون مهم بودن،ولی صد افسوس که مهم نیستن،چیزی که من تو این مدت فهمیدم اینکه خون مسلمانان شیعه برای جماعتی مثل شماها هیچ ارزشی نداره،شماها رو فقط باید به خدا واگذار کرد تا سزای این سکوت تونو بهتون بچشونه،خدا ازتون نگذره
عزیزانی که امروز امکانش رو دارن، #استغاثه_به_ولی‌عصر در مسجد #جمکران رو از دست ندن
این چه حرفیه؟کی گفته مهم نیست؟مگه یادت رفته چندین سال ما توی سوریه می‌جنگیدیم برای نیومدن داعش حالا امروز به همین راحتی تهمت میزنید؟اگه الان وضعیت سوریه اینه تقصیر مردم و مسئولینیه که بدون مقاومت کشور رو تسلیم کردنهمیشه هزینه ی مقاومت کمتر تسلیم.
06:09 - 16 April 2025

70 Views